Min samling är också ganska tam om jag ska vara ärlig, så jag har inte så mycket att visa. Men sen är jag dels inte särskilt hardcore i mitt samlade som vissa andra, jag känner inte att jag behöver en massa prylar, jag är nöjd med att äga filmerna istort sätt. Sen är min ekonomi ganska begränsad, så det blir inte så mycket inköp.
Än så länge äger jag bara en armbandsklocka, en kortlek, en ca. 30cm lång docka av Jason från part 3, ett antal posters från filmerna, en modell med altaret från part 2 med Jason och mamman, och en skiva med Ari Lehmans metalband och signerade kort med nämda herre. Om man bortser från filmerna. Kan hända att det finns något mer som jag inte kommer på såhär på rak arm, får ta mig en titt i samlingen vid tillfälle.
Det som möjligen fattas i min samling innan jag är nöjd är väl en hockeymask och en machete, har länge velat köpa det, men än så länge har ekonomin sagt ifrån. Jag vill ju helst köpa nåt lite finare med kvalite, och då får man ju räkna med att det blir lite dyrare. Möjligen skulle det vara lite coolt att äga skylten från part 1 också.
Får se om jag orkar ta lite bilder senare, fullt upp med annat och när jag får ordning på min kamera. Men väntar med spänning på andras bilder under tiden.

batboy skrev:Fota er samling av F13-prylar och visa!
Min samling är för tam just nu för att visas!