Visa samlingen!

Visa samlingen!

Inläggav batboy » 2010-06-14 12:36:38

Fota er samling av F13-prylar och visa!

Min samling är för tam just nu för att visas!
Användarvisningsbild
batboy
Medlem

Re: Visa samlingen!

Inläggav wigstroem » 2010-06-18 22:51:07

Min samling är också ganska tam om jag ska vara ärlig, så jag har inte så mycket att visa. Men sen är jag dels inte särskilt hardcore i mitt samlade som vissa andra, jag känner inte att jag behöver en massa prylar, jag är nöjd med att äga filmerna istort sätt. Sen är min ekonomi ganska begränsad, så det blir inte så mycket inköp.

Än så länge äger jag bara en armbandsklocka, en kortlek, en ca. 30cm lång docka av Jason från part 3, ett antal posters från filmerna, en modell med altaret från part 2 med Jason och mamman, och en skiva med Ari Lehmans metalband och signerade kort med nämda herre. Om man bortser från filmerna. Kan hända att det finns något mer som jag inte kommer på såhär på rak arm, får ta mig en titt i samlingen vid tillfälle.

Det som möjligen fattas i min samling innan jag är nöjd är väl en hockeymask och en machete, har länge velat köpa det, men än så länge har ekonomin sagt ifrån. Jag vill ju helst köpa nåt lite finare med kvalite, och då får man ju räkna med att det blir lite dyrare. Möjligen skulle det vara lite coolt att äga skylten från part 1 också.

Får se om jag orkar ta lite bilder senare, fullt upp med annat och när jag får ordning på min kamera. Men väntar med spänning på andras bilder under tiden. :)

batboy skrev:Fota er samling av F13-prylar och visa!

Min samling är för tam just nu för att visas!
"Jason Voorhees is the Elvis Presley of horror films.." --Kane @ blog.fridaythe13thfilms.com
Användarvisningsbild
wigstroem
Medlem

Inläggav batboy » 2010-06-19 11:23:22

Grymt! Hade gärna sett bilder!

Min samling består av posters, filmerna och crystal lake memories! Men funderar på att köpa en skiva av First Jason!
Användarvisningsbild
batboy
Medlem

Inläggav wigstroem » 2010-06-19 15:14:07

Bra att du påminnde mig! Visste att det var något jag hade glömt. Äger också ett ex av nämda bok, och har en affisch på det ursnygga omslaget liggandes någonstans.
:) :js:

batboy skrev:crystal lake memories!
"Jason Voorhees is the Elvis Presley of horror films.." --Kane @ blog.fridaythe13thfilms.com
Användarvisningsbild
wigstroem
Medlem

Inläggav Crystal Lake Tenant » 2010-08-13 12:46:56

Hade en officiell latex mask av Jason från Freddy Vs Jason. Kostade mig 1000 kr på Tradera år 2005. Blev tyvärr så att jag sålde den dock, då den tog upp plats vilket jag har lite av här hemma när jag samlar på så mycket annat. Fick snäppet över 900 kr när jag sålde den på Tradera, kanske var till någon av er? :)

Utöver det har jag samtliga filmer, samma modell som wigstroem hade med mamma Voorhees och Jason sen även NECA's Freddy Vs Jason figure box set, som är riktigt snygg! Vill egentligen ha mycket mer men det har aldrig blivit mycket mer då jag som sagt samlar på så mycket annat :(
Crystal Lake Tenant
Medlem

Återvänd till Diskussioner om aktiviteter och evenemang